Patiëntenomgeving Informatie UWZORGONLINE – Huisartsenpraktijk de Heuvelink – Vinkeveen

Welkom op de nieuwe website van de Heuvelink!

 

Van harte welkom op de website van onze huisartsenpraktijk. Hier willen we u informeren over de gang van zaken in onze praktijk, relevant nieuws en over activiteiten onze hulpverleners.

 

Patiëntenomgeving Informatie UWZORGONLINE

UwZorgOnline App, Online inzage van uw dossier

Via UwZorgOnline kunt u eenvoudig u eigen dossier inzien. Waarom is dit zinvol?

U kunt hiermee gemakkelijk via veilige email:

  • Vragen stellen aan de huisartsen en- of assistentes
  • Foto’s sturen voor beoordeling van bijv. een huidplekje
  • Uitslagen inzien
  • Uw metingen zelf bijhouden en doorsturen aan uw arts (bloeddruk, suikerwaardes, enz)
  • Beoordeling onderzoek door arts zelf bekijken

Voor al deze acties hoeft u niet meer te bellen of langs te komen.
Uitslagen van urineonderzoek door de assistentes zijn na 14.00 uur terug te vinden in het dossier.
Uitslagen van het lab, röntgenfoto’s, echo’s, 30-minutenmetingen zijn beoordeeld na 7 dagen en terug te vinden in uw dossier, eerder bellen hiervoor met de assistentes is niet nodig.

Maak snel een account! https://huisartsenpraktijkdeheuvelink.uwzorgonline.nl/

 

Meer informatie over Online Inzage:

Bent u patiënt van onze praktijk, dan kunt u een account aanvragen bij uwzorgonline om in uw eigen huisartsendossier te kijken. Met datzelfde account kunt u eenvoudiger veilig e-mailen met uw huisarts. U kunt ook een afspraak maken via de webagenda. Het portaal van uwzorgonline is te bereiken via deze website, of met uw mobiele telefoon via de app uwzorgonline. De toegang op deze website is alleen mogelijk voor patiënten van praktijk de Heuvelink (niet de Beuk).

Voor uw account-aanvraag kunt u klikken op de link hieronder, of onder het kopje “patiëntenomgeving” op deze website.

www.HuisartsenpraktijkdeHeuvelink.uwzorgonline.nl.

U kunt van deze service beginnen gebruik te maken wanneer wij uw account hebben gekoppeld aan uw medische gegevens uit ons zorginformatiesysteem. Dit proces moet zorgvuldig gebeuren. De praktijk streeft ernaar met iedereen die een account aanvraagt binnen 2 weken contact op te nemen. U moet dus even wachten voordat u werkelijk aan de slag kunt. Het is van groot belang dat uw identiteit geverifieerd wordt zodat zeker is dat uw persoonlijke gegevens alleen door u kunnen worden ingezien. Als dat gebeurd is en de gegevens zijn op orde heeft u toegang tot ons zorginformatiesysteem. Voor het inloggen krijgt u een unieke cijfercode via uw persoonlijke email die door uzelf is opgegeven.

Als u kunt inloggen heeft u de beschikking over 3 functionaliteiten, de iconen wijzen voor zich:

  1. U kunt uw eigen dossier online inzien. U kunt bijvoorbeeld kijken naar uw bloeduitslagen, brieven inzien van specialisten, en uw medicatie-lijst controleren. Ook kunt u zien wat de huisarts heeft opgeschreven in uw dossier.
  2. U kunt eenvoudig een email sturen naar de huisarts of praktijkverpleegkundige. Uiteraard is dit bedoeld voor niet-spoed medische zaken.
  3. De mogelijkheid bestaat om een afspraak maken via de webagenda. In verband met corona (triage door de assistentes is extra belangrijk!) is deze functionaliteit nu uit gezet.

Er bestaat ook een knop voor het herhalen van medicatie, maar daar maken we (nog) geen gebruik van.